måndag, november 7

You. No one else. Only you.

När det är fest, så är de fest! Sen att de kostade mig de goda omdöme jag lyckats bygga upp hos grannarna de senaste året, det fick det definitivt vara värt. Den städerska jag så helhjärtat gav karaktär åt under lördagskvällen har inte synts till sen hon lämnade boningen med lite för många promille i blodet natten till söndag. Henne bjuder jag aldrig mer, that's for sure. Det var inga frivilliga ansträngningar som tvingade fram dammsugare och golvmopp tidigare idag, men om någon hade fått nys om den misär som tidigare ägde rum innanför dessa väggar hade hälsovårdsnämnden varit här innan veckans slut. För er som inte sett bildbevis - jag hade stenkoll från början till slut. Och för er övriga som vet sanningen - vart gick de snett? Jag blir i vilket fall som helst tvungen att tacka alla medverkande för en hysteriskt trevlig kväll. Nästa år är vi hos någon annan!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nästa år vill jag vara med! Du är vacker som en dag :) puss från bond