tisdag, september 27

i can't stop beating myself up with those words of yours


Det fick räcka med fem timmar av självdisciplin, därefter gav jag vika för frestelsen och klev rakt i fällan jag lovat mig själv att helst undvika. Dem är gröna, har en klackhöjd på sju centimeter och står nu fint och prydligt som ledande favorit i min skofamilj, som för övrigt lär fördubblas om mitt dåliga beteende fortsätter i samma banor. Jag har alltså avverkat min första dag som säljare på Nilsons skor och kan, efter att ha smält alla nya intryck, termer och kollektioner, uppriktigt mena att det varit en fantastiskt trevlig dag. Butikschefen är inte bara fenomenalt duktig på sortimenten, hon verkar dessutom vara en otroligt skön tjej. På fredag får jag träffa de andra i personalen då våran butik ( mobilia ) ska ut och roa oss med stand up och middag. Jag kan inte annat än glädjas!


Inga kommentarer: